La Comissió Interdepartamental de Coordinació del Complex Logístic i Arxiu Intermedi de la Generalitat

La Comissió Interdepartamental de Coordinació del Complex Logístic i Arxiu Intermedi de la Generalitat

És fonamental per a la correcta consecució dels objectius i funcions encomanades a l'Arxiu Intermedi i per a una adequada gestió documental, l'apropiada utilització i optimització dels espais de depòsit de l'Arxiu Intermedi de la Generalitat. Per a això és necessari impulsar la coordinació i el suport a aquest projecte per part de la Presidència i resta de departaments que conformen l'Administració de la Generalitat, com a depositaris reals o potencials de documentació d'arxiu en l'Arxiu Intermedi.

Per aquesta raó, s'estima necessari la creació d'una comissió interdepartamental de coordinació del Complex Logístic i d'Arxiu Intermedi de la Generalitat a Riba-roja de Túria, inspirada en la necessària col·laboració, cooperació i diàleg dels diferents departaments que facilite, respectant les competències atribuïdes a la Direcció General de Sector Públic i Patrimoni, de la Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública, la comunicació entre els diferents departaments per a l'obtenció de la màxima eficàcia en la gestió dels serveis de l'Arxiu Intermedi de la Generalitat. La creació d'aquesta comissió resulta molt necessària en aquest moment a fi d'obtindre la màxima coordinació interdepartamental des dels seus inicis i, d'aquesta manera, col·laborar en l'adequat funcionament del Complex Logístic i l'Arxiu Intermedi de la Generalitat.

 

La Comissió Interdepartamental de Coordinació

La Comissió Tècnica de Coordinació