Ajudes en tràmit - Modelo Económico
Jornada Economia Blava
Ajudes en tràmit
MESURES EXTRAORDINÀRIES DE SUPORT ALS COL·LECTIUS MÉS VULNERABLES AMB HIPOTECA A TIPUS D'INTERÉS VARIABLE
NORMATIVA
CONVOCATÒRIA
IMPORTANT. Abans d'iniciar els tràmits per a sol·licitar la subvenció descarregue i llija detingudament els següents documents:
Informació sobre la tramitació de les ajudes.
Instruccions per a emplenar la sol·licitud.
NOU. RESOLUCIONS:
Important: La no inclusió en les resolucions parcials d'un expedient, no implica la denegació de l'ajuda
ALTRES DOCUMENTS
Model de Representació. (Annex I)
Autoritzacions de la resta de l'unitat familiar. (Annex II)
Comprove si pot ser beneficiari de l'ajuda.
La presentació de les sol·licituds s'efectuarà realitzant:
PAS U - SOL·LICITUD CITA PRÈVIA
S'assignarà un període en el qual es podrà realitzar la presentació de la sol·licitud. En el cas que la presentació es realitze amb totes les dades necessàries per al seu càlcul i dins del període assignat, la presentació de la sol·licitud es retrotraurà a la data i hora de petició de la cita prèvia. En cas que el període assignat en la cita prèvia haja expirat haurà de realitzar una nova petició de cita prèvia.
PAS DOS – PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD DE LA SUBVENCIÓ.
Observació: per a realitzar el PAS DOS s'haurà de disposar d'un dels sistemes de signatura electrònica admesos per la seu electrònica de la Generalitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados). A més haurà de tindre en compte que amb les versions més recents dels navegadors d'internet i quan s'utilitze el certificat electrònic com a sistema per a signar digitalment la presentació de la sol·licitud, serà necessari tindre instal·lada l'aplicació Autofirm@ desenvolupada pel Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques. Pot accedir a la descàrrega a través del següent enllaç (https://firmaelectronica.gob.es/home/descargas.html).
La presentació de sol·licituds mitjançant representant requerirà la prèvia autorització a través del Registre de representants de la Generalitat o a través del Registre Electrònic d'Apoderaments de l'Estat o en el cas de no estar registrat mitjançant l'aportació del formulari de representació que s'ha d'acompanyar al tràmit de sol·licitud (model en la pàgina del tràmit).
Per a poder realitzar el tràmit, accedisca a formular la sol·licitud a través del següent enllaç (punxant en l'enllaç accedirà al procediment telemàtic per a presentar la sol·licitud):
Accés al procediment de presentació de la sol·licitud
APORTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ RELACIONADA AMB ELS EXPEDIENTS DE MESURES EXTRAORDINÀRIES DE SUPORT ALS COL·LECTIUS MÉS VULNERABLES AMB HIPOTECA A TIPUS D'INTERÉS VARIABLE.
Una vegada presentada la sol·licitud i després que se li haja notificat el seu número d'expedient, si vosté haguera de respondre a un requeriment de documentació o necessitara annexar algun tipus de document haurà d'utilitzar el enllaç situat a l'apartat de "Alegacions / Aportació de documentació relacionada amb un expedient" del tràmite electrònic de la sol·licitud.
SUPORT I AJUDA.
Per a realitzar qualsevol consulta sobre l'ajuda, pot fer-ho a través de:
Correu electrònic: ajudes_hipoteques@gva.es
Telèfon d'atenció directa: 960 99 01 04
Disposa d'ajuda i preguntes freqüents sobre tramitació electrònica en el següent enllaç:
https://sede.gva.es/va/preguntes-frequents
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
PLA RESISTIR PLUS
SUBVENCIONS EXTRAORDINÀRIES PER AL SUPORT A LA SOLVÈNCIA EMPRESARIAL, EN LA COMUNITAT VALENCIANA, EN RESPOSTA A LA PANDÈMIA DE LA COVID-19
NORMATIVA
- DECRET LLEI 12/2021, de 23 de juliol, del Consell, de modificació del Decret llei 7/2021, de 7 de maig, del Consell, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial de resposta a la pandèmia de la Covid-19
- DECRET LLEI 7/2021, de 7 de maig, del Consell, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial en resposta a la pandèmia de la Covid-19
- Correcció d'errors del Decret llei 7/2021, de 7 de maig, del Consell, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial, en resposta a la pandèmia de la Covid-19
- Correcció d'errors de l'annex del DECRET LLEI 7/2021, de 7 de maig, del Consell, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial en resposta a la pandèmia de la Covid-19
- Reial decret llei 6/2021, de 20 d'abril, pel qual s'adopten mesures complementàries de suport a empreses i autònoms afectats per la pandèmia de COVID-19. (BOE Núm. 95 / 21.04.2021)
- Ordre HAC/348/2021, de 12 d'abril, per la qual es concreten els criteris per a assignació d'ajudes directes a autònoms i empreses en aplicació del que es disposa en el Títol I del Reial decret llei 5/2021, de 12 de març, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial en resposta a la pandèmia de la COVID-19. (BOE Núm. 89 / 14.04.2021)
- Reial decret llei 5/2021, de 12 de març, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial en resposta a la pandèmia de la COVID-19. (BOE Núm. 62 / 13.03.2021)
Ajudes finançades pel Govern d'Espanya d'acord amb el que es disposa en el Reial decret llei 5/2021, de 12 de març, de mesures extraordinàries de suport a la solvència empresarial en resposta a la pandèmia de la COVID-19 i en el Reial decret llei 6/2021, de 20 d'abril, pel qual s'adopten mesures complementàries de suport a empreses i autònoms afectats per la pandèmia de COVID-19.
CONVOCATÒRIA
- DECRET 192/2021, de 3 de desembre, del Consell, de modificació del Decret 61/2021, de 14 de maig, del Consell, d'aprovació de les bases reguladores per a la concessió directa de subvencions extraordinàries de suport a la solvència empresarial, en la Comunitat Valenciana, en resposta a la pandèmia de la COVID-19, i s'obri nou termini de presentació de sol·licituds (DOGV 9229 bis / 03.12.2021).
- DECRET 103/2021, de 23 de juliol de 2021, del Consell, de modificació del Decret 61/2021, de 14 de maig, del Consell. (DOGV 9136 / 27.07.2021)
- Instrucció 1/2021 de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic relativa a la tramitació de les subvencions extraordinàries de suport a la solvència empresarial per la COVID-19 regulades pel Decret 61/2021
- DECRET 61/2021, de 14 de maig de 2021, del Consell. (DOGV 9092 / 25.05.2021)
NOU. RESOLUCIONS:
Important: La no inclusió en les resolucions parcials d'un expedient, no implica la denegació de l'ajuda.
Aquestes ajudes es consideren ajudes d'Estat a l'efecte de l'article 107 i següents del Tractat de Funcionament de la Unió Europea.
En compliment de l'article 3.6 del Reglament (CE) Núm. 271/2008 de la comissió de 30 de gener de 2008 que modifica el Reglament (CE) Núm. 794/2004, pel qual s'estableixen disposicions d'aplicació del Reglament (CE) Núm. 659/1999 del Consell, pel qual s'estableixen disposicions d'aplicació de l'article 93 del Tractat CE, s'informa que els números d'identificació d'ajuda estatal que la Comissió ha assignat a aquestes ajudes són SA. 56851 i SA.59723.
Resolució per la qual es resol la primera concessió parcial de data 09/07/2021
Resolució per la qual es resol la tercera concessió parcial de data 07/09/2021 - DOGV Num. 9179 de 22/9/2021
Resolució per la qual es resol la quarta concessió parcial de data 24/9/2021 - DOGV Num. 9184 de 29/9/2021
Resolució per la qual es resol la cinquena concessió parcial de data 14/10/2021 - DOGV Num. 9199 de 21/10/2021
Resolució per la qual es resol la sisena concessió parcial de data 28/10/2021 - DOGV Num. 9208 de 4/11/2021
Resolució per la qual es resol la setena concessió parcial de data 12/11/2021 - DOGV Num. 9219 de 19/11/2021
Resolució per la qual es resol la huitena concessió parcial de data 01/12/2021 - DOGV Num. 9230 de 07/12/2021
Correcció a la Resolució per la qual es resol la huitena concessió parcial de data 01/12/2021 - DOGV Num. 9235 de 14/12/2021
Resolució per la qual es resol la novena concessió parcial i última de data 28/12/2021 - DOGV Num. 9249 de 4/1/2022
IMPORTANT. Abans d'iniciar els tràmits per a sol·licitar la subvenció descarregue i llija detingudament els següents documents:
Informació sobre la tramitació de les ajudes.
Instruccions per a emplenar la sol·licitud.
Dubtes i preguntes freqüents. Última actualització 03-12-2021.
ALTRES DOCUMENTS
Presentació sobre el Programa Pla Resistir Plus.. Última actualització 03-12-2021
La presentació de les sol·licituds s'efectuarà realitzant:
TRÀMIT – PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD DE LA SUBVENCIÓ.
Observació: per a realitzar el tràmit DOS s'haurà de disposar d'un dels sistemes de signatura electrònica admesos per la seu electrònica de la Generalitat Valenciana (https://sede.gva.es/es/sede_certificados). A més haurà de tindre en compte que amb les versions més recents dels navegadors d'internet i quan s'utilitze el certificat electrònic com a sistema per a signar digitalment la presentació de la sol·licitud, serà necessari tindre instal·lada l'aplicació Autofirm@ desenvolupada pel Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques. Pot accedir a la descàrrega a través del següent enllaç (https://firmaelectronica.gob.es/home/descargas.html).
La presentació de sol·licituds mitjançant representant requerirà la prèvia autorització a través del Registre de representants de la Generalitat o a través del Registre Electrònic d'Apoderaments de l'Estat.
Per a poder realitzar el tràmit, accedisca a formular la sol·licitud a través del següent enllaç (punxant en l'enllaç accedirà al procediment telemàtic per a presentar la sol·licitud):
Accés al procediment de presentació de la sol·licitud
APORTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ RELACIONADA AMB ELS EXPEDIENTS DE SUBVENCIONS PLA RESISTIR PLUS.
Una vegada presentada la sol·licitud i després que se li haja notificat el seu número d'expedient, si vosté haguera de respondre a un requeriment de documentació o necessitara annexar algun tipus de document haurà d'utilitzar el següent enllaç:
Aportació de documentació relacionada amb un expedient Pla Resistir Plus (No utilitzar per a la justificació de la subvenció rebuda)
NOU. JUSTIFICACIÓ DE LES SUBVENCIONS:
Instrucció 1/2022 relativa a la justificació.
Accés al procediment de justificació de la subvenció
Instruccions de justificació Última actualització 29-04-2022.
SUPORT I AJUDA.
Per a realitzar qualsevol consulta sobre l'ajuda Pla Resistir Plus, pot fer-ho a través de:
Correu electrònic: planresistirplus@gva.es
Telèfon d'atenció directa: 960 99 25 32
Disposa d'ajuda i preguntes freqüents sobre tramitació electrònica en el següent enllaç:
https://sede.gva.es/va/preguntes-frequents
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
DIFUSIÓ, PUBLICITAT I TRANSPARÈNCIA
Obligacions d'informació i publicitat de les empreses beneficiàries
LOGOS GVA + MÒDEC
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
PROJECTES D'INVERSIÓ EMPRESARIAL QUE CONTRIBUÏSQUEN A la TRANSFORMACIÓ DEL MODEL ECONÒMIC
- ORDRE 14/2018, de 27 de desembre, de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions per a determinats projectes d'inversió empresarial que contribuïsquen a la transformació del model econòmic de la Comunitat Valenciana. (DOGV Num. 8454 / 31.12.2018)
CONVOCATÒRIA
[OBERTA]
>Accés al procediment i impresos associats (Convocatòria 2022)
>Accés al procediment d'aportació de documentació i justificació
Guia de Presentació de Sol·licituds 2022 (Actualitzada 02/05/2022)
Guia per a la Firma Electrònica de Documentació
Guia de Justificació 2023 - Segona anualitat convocatòria 2022 (NOU 24/10/2023)
Convocatòria 2022
Llistat 1 d'empreses sol·licitants que han d'esmenar error o falta de documentació
Llistat 2 d'empreses sol·licitants que han d'esmenar error o falta de documentació (actualitzat 15/07/2022)
Llistat de sol·licituds concedides (publicat 04/11/2022 09.30)
DIFUSIÓ, PUBLICITAT I TRANSPARÈNCIA