Informe del grup de treball d’estudi i proposta de mesures per a la innovació en els processos de selecció de personal al servei de l’Administració de la Generalitat - Administración Pública
Presentació
COMUNICAT IMPORTANT:
CIRCULAR 7/2024 DE LA DGFP PER LA QUAL S'ADOPTEN MESURES RELACIONADES AMB ELS PROCESSOS D'ESTABILITZACIÓ PREVISTOS EN EL DECRET 69/2022, DE 27 DE MAIG DEL CONSELL. Acces a la circular...
INSTRUCCIONS DE LA DIRECCIÓ GENERAL DE FUNCIÓ PÚBLICA PER LA QUAL S'ESTABLIXEN ELS CRITERIS APLICABLES A LA FINALITZACIÓ I CESSAMENT DE LA RELACIÓ D'INTERINITAT. Acces al text...
La Direcció General de Funció Pública exerceix les competències establides en l'article 70 de la Llei 5/1983, de 30 de desembre, del Consell, així com les corresponents en matèria d'ordenació, selecció, provisió, relacions sindicals, formació del personal al servei de l'Administració de la Generalitat i aprovació, gestió i resolució de les ajudes destinades al finançament dels plans de formació destinats al personal al servei de les entitats locals de la Comunitat Valenciana.
Per al desenvolupament de les seues funcions, la Direcció General de Funció Pública s'estructura en les unitats següents:
- Subdirecció General de Planificació i Règim Jurídic.
- Subdirecció General de Promoció Professional.
- Subdirecció General de l'Institut Valencià d'Administració Pública.
Ves enrere Informe del grup de treball d’estudi i proposta de mesures per a la innovació en els processos de selecció de personal al servei de l’Administració de la Generalitat
Informe del grup de treball d’estudi i proposta de mesures per a la innovació en els processos de selecció de personal al servei de l’Administració de la Generalitat