Procediments que pot ometre la documentació en paper - Subsecretaría
Procediments que pot ometre la documentació en paper
La Conselleria d'Hisenda i Administració Pública, en el marc del Decret 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell, pel qual s'establixen mesures de simplificació i de reducció de càrregues administratives en els procediments gestionats per l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic, conscient de la millora i impuls que per a la tramitació administrativa i ciutadana ha suposat la posada en marxa d'esta disposició en què es fa efectiu el dret dels ciutadans a no aportar la informació que ja estiga en poder de les administracions públiques tal com reconeix la Llei 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als servicis públics i reitera la Llei 3/2010, de 5 de maig, de la Generalitat, d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana, i d'acord amb l'article 3 de l'Orde 17/2010, de 13 de maig, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, per la qual s'establixen les condicions generals de l'intercanvi electrònic de dades en l'àmbit de la conselleria, detalla a continuació els procediments gestionats per la Conselleria en què l'aportació de certificats i informació pot substituir-se per intercanvi electrònic de dades:
Procediment | Certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb la hisenda autonòmica | Certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries amb la hisenda estatal | Certificat d'estar al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social | Certificats de dades inscrites en el Registre Oficial de Contractistes i Empreses Classificades de la Comunitat Valenciana | Comprovació Identitat (DNI) | Comprovació Residència |
---|---|---|---|---|---|---|
X
|
X
|
X
|
-
|
-
|
-
|
|
X
|
X
|
X
|
-
|
-
|
-
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
X
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
X
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
X
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
X
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
X
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
X
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
X
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
X
|
|
X
|
X
|
X
|
-
|
-
|
-
|
|
X
|
-
|
-
|
-
|
X
|
-
|
|
-
|
-
|
-
|
-
|
X
|
-
|
|
Procediments de contractació que admeten eixa opció en els plecs
|
-
|
-
|
-
|
X
|
-
|
-
|
Per a substituir la presentació d'informació en paper per intercanvi electrònic de dades cal que l'interessat ho autoritze expressament en els formularis associats a cada un d'eixos procediments. L'autorització podrà ser revocada en qualsevol moment quan l'interessat detecte qualsevol ús irregular o indegut.
La informació obtinguda serà utilitzada exclusivament en el procediment i per a la finalitat per a la qual s'ha autoritzat la consulta.
El titular de l'òrgan administratiu autoritzat per a realitzar l'accés a la informació vetlarà pel compliment de les obligacions, garanties i normativa aplicable al subministrament i/o comunicació de la informació i adoptarà les mesures de seguretat necessàries previstes en la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal i en el Reial Decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual s'aprova el seu reglament de desplegament.
Els empleats públics que al gestionar els procediments enumerats tinguen coneixement de les dades o informació subministrats en virtut de l'autorització per a la utilització d'este sistema estaran obligats al més estricte sigil respecte d'elles.