Normativa - Atención a la Ciudadanía
Normativa
- Decret 191/2014, de 14 de novembre, del Consell, pel qual es regula l'atenció a la ciutadania, el registre d'entrada i eixida d'escrits i l'ordenació de les oficines de registre en l'Administració de la Generalitat.
- RESOLUCIÓ de 5 de maig de 2015, del secretari autonòmic d'Administració Pública, pel qual es dicten les directrius de funcionament i s'aprova el manual d'instruccions de compliment obligatori per a totes les oficines de registre de la Generalitat.
- ORDRE 7/2012, de 27 de setembre, de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública, per la qual es regula el catàleg de procediments administratius de l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic.
- ORDRE 3/2012, de 7 de juny, de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública, per la qual s'aprova el Manual de Normalització de Formularis de la Generalitat i el seu Sector Públic.