Actuacions Ordinàries - Inspección General de Servicios
- Data i descripció de l'actuació
- 2024-06-07 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – maig 2024
- 2024-06-07 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – abril 2024
- 2024-03-26 Seguiment de millores en el procediment del títol de famílies nombroses i monoparentals
- 2024-03-24 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Servicis – març 2024
- 2024-03-01 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Servicis – febrer 2024
- 2024-02-20 Anàlisi del procés d'ajudes al lloguer d'habitatge
- 2024-02-01 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Servicis – gener 2024
- 2024-01-02 Millores en la implantació i desenvolupament de l'administració electrònica (seguiment)
- 2023-12-13 Actuació sobre l'atenció a la ciutadania post pandèmia en serveis administratius
- 2023-12-04 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Servicis – novembre 2023
- 2023-11-02 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Servicis – octubre 2023
- 2023-10-06 Actuació sobre l'atenció a la ciutadania post pandèmia en centres de salut d'atenció primària
- 2023-10-02 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Servicis – setembre 2023
- 2023-09-07 Actuació sobre verificació de declaracions responsables i comunicacions prèvies
- 2023-09-07 Actuació sobre implantació de Plans de Control de Subvencions
- 2023-09-01 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – juliol i agost 2023
- 2023-07-01 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – juny 2023
- 2023-06-01 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – maig 2023
- 2023-05-30 Avaluació del teletreball en l'administració del Consell
- 2023-05-01 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – abril 2023
- 2023-04-28 Anàlisi del procés de reconeixement del grau de dependència i prestacions associades
- 2023-04-01 Informe sobre quejas presentadas ante la Inspección General de Servicios – març 2023
- 2023-03-01 Informe sobre quejas presentadas ante la Inspección General de Servicios – febrer 2023
- 2023-02-01 Informe sobre quejas presentadas ante la Inspección General de Servicios – gener 2023
- 2023-01-01 Informe sobre quejas presentadas ante la Inspección General de Servicios – desembre 2022
- 2022-12-14 Primera Trobada sobre Conflictivitat i Assetjament Laboral en la Generalitat Valenciana
- 2022-12-11 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – novembre 2022
- 2022-11-11 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – octubre 2022
- 2022-10-07 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – setembre 2022
- 2022-09-12 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – juliol i agost 2022
- 2022-07-10 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – juny 2022
- 2022-05-05 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – abril 2022
- 2022-05-05 Anàlisi del procés de contractació en la Generalitat
- 2022-03-20 Informe sobre queixes de segona instància resoltes per la IGS
- 2022-03-05 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – febrer 2022
- 2022-03-04 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – gener 2022
- 2022-01-12 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – desembre 2021
- 2022-01-12 Actuació sobre administració electrònica
- 2021-12-01 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – novembre 2021
- 2021-11-04 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – octubre 2021
- 2021-10-07 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – setembre 2021
- 2021-09-06 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – juliol i agost 2021
- 2021-08-18 Anàlisi del procediment de convalidació de coneixements del valencià
- 2021-07-19 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – juny 2021
- 2021-06-01 Informe sobre queixes presentades davant la Inspecció General de Serveis – maig 2021
- 2021-05-17 Anàlisi sobre expedició de títols de família nombrosa i monoparental
- 2020-11-16 Sistema d'avaluació de l'exercici de la Generalitat
- 2020-03-10 Estudi i anàlisi de la gestió del patrimoni immobiliari de la Generalitat
- 2020-02-27 Actuació sobre subvencions en concurrència competitiva
- 2020-01-27 Anàlisi dels procediments d'autorització de compatibilitat del personal
- 2019-15-10 Seguiment de recomanacions de la IGS sobre gestió d'expedients sancionadors
- 2019-10-07 Actuació de seguiment de recomanacions sobre l'Institut de Medicina Legal
- 2019-03-11 Actuació sobre possibles riscos en la selecció de personal
- 2019-02-06 Actuació sobre contractació en el sector públic
- 2019-01-29 Implantació de l'auditoria interna en el sector públic instrumental
- 2018-07-12 Análisi organizativa del dentre de recepció de menors de Buñol
- 2018-02-05 Informe sobre òrgans de participació ciutadana
- 2017-12-22 Avaluació del grau d'utilització de la Plataforma autonòmica d'Interoperabilitat
- 2017-12-22 Actuació sobre compliment de la Llei de Transparència
- 2017-12-20 Actuació sobre selecció de personal al sector públic instrumental
- 2017-07-19 Informe sobre el projecte cartes de servei
- 2017-07-12 Informe sobre simplificació i reducció de càrregues administratives
- 2017-02-17 Actuació sobre beques per a practiques profesionals
- 2017-02-13 Actuació sobre gestió de contractes menors i caixes fixes
- 2017-01-16 Actuació sobre incompliment deure de respostes a queixes